תקנון השימוש במערכת ובאתר

עדכון אחרון של תנאי השימוש: 02.01.2024

הגדרת מושגים בתקנון השימוש

  • "החברה" – חברת דינגי טק בע"מ בכתובת Dingi.co.il 
  • "הפלטפורמה" / "המערכת" – המערכת לבניית ואחסון דפי נחיתה המסופקת ע"י חברת דינגי טק.
  • "האתר" – אתר האינטרנט בכתובת Dingi.co.il המציג את שירותי הפלטפורמה ומאפשר הרשמה, רכישה וקבלת מידע על הפלטפורמה. 
  • "מנוי" / "משתמש" – כל אדם ו/או חברה הרשומים במערכת דינגי 
  • "גולש" – כל אדם ו/או חברה הגולשים באתר החברה בכתובת Dingi.co.il ובכל תת דומיין אחר בכתובת זו. 
  • "דף נחיתה" – האתר/ים שנבנים בפלטפורמה ע"י המנוי. 
  • "השירות" – שירות השימוש בפלטפורמת בנייה ואחסון דפי הנחיתה והתמיכה הטכנית המסופקת ע"י חברת דינגי טק בע"מ. 
  • "פופ-אפ" – חלון קופץ מסוג Pop-Up שניתן להוסיף לדפי הנחיתה באמצעות הפלטפורמה.
  • "חבילה" / "המסלול" – סוג המנוי החודשי שבחר המנוי מבין הסוגים המוצעים. 
  • "מחירון" – המחיר המוצג באתר הראשי לחבילות השונות לשימוש בפלטפורמה. 
  • "ההסכם / תנאי השימוש" – מסמך זה המפרט את תנאי השימוש בפלטפורמה ואת מדיניות הפרטיות. 

תנאי שימוש כלליים

  1. תנאי השימוש המוצגים במסמך זה מפרטים את התנאים, התניות ואת אופן האספקה של השירות ע"י חברת דינגי טק בע"מ, ח.פ 516924925 (להלן 'החברה')
    לבין המשתמש בשירותייה להלן ('המנוי') במעמד הרכישה ולאורך השימוש. 
  2. תנאי השימוש במערכת ובפלטפורמה מחייבים הסכמה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות המפורטת בעמוד "מדיניות הפרטיות". 
  3. ברישום למערכת ובכל שימוש בפלטפורמה הינך מהווה הסכמה שקראת והסכמת לתנאי תקנון השימוש ולמדיניות הפרטיות. 
  4. טופס הרישום כולל את הנתונים הבאים- שם פרטי, דוא"ל וסיסמה. בעת ההרשמה, בהתאם לחבילה שבחרת ייתכן שיהיה עליך לספק פרטי תשלום ולבחור אמצעי תשלום. המנוי מתחייב לספק את פרטיו האמיתים ולא לעשות כל שימוש באמצעי תשלום שלא בבעלותו או/ו לא באישור בעלי הכרטיס. 
  5. החברה רשאית לשנות/לערוך את חוקי התקנון בכל עת. החברה תעדכן את המנויים באמצעות אחד או יותר מהאמצעים הבאים: דיוור SMS, דיוור מייל או במהלך השימוש בפלטפורמה. 
  6. הבעלים של האתר Dingi.co.il ושל הדומיין Dingi.co.il הם חברת דינגי טק בע"מ (Dingi Tech LTD) מספר ח.פ 516924925 אשר יושבת בכתובת [כתובת]. 
  7. הפלטפורמה הינה מערכת לבניית דפי נחיתה המיועדת לשימוש מקצועי של אנשי שיווק/בעלי עסקים עם ידע בשיווק ו/או במערכות תוכנה מסוג זה.  
  8. הפלטפורמה הינה כתובה בשפה האנגלית, התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות מתבצע בשפה העברית בלבד ובכתב באמצעות צ'אט עם נציג בין שעות הפעילות של שירות הלקוחות או במייל. 
  9. המנוי רשאי לאפשר לבעלי מקצוע אחרים מטעמו להשתמש במערכת, שימוש של צד ג' במערכת אשר ניתן ע"י המנוי הינו באחריות המנוי בלבד. 
  10. אחריות שמירת פרטי הכניסה למערכת של המנוי היא על המנוי. על המנוי לשמור באופן סודי ביותר את פרטי גישתו לאתר. במידה ושכח את סיסמתו ולא הצליח לשחזר בדרכים המקובלות באתר, יפנה אל הצוות התמיכה הטכנית ולאחר פרטים מזהים יוכלו לסייע לו בשחזור הסיסמה. 
  11. כל עניין משפטי של המנוי מול החברה יתבצע בבית משפט הנמצא בתל אביב, ישראל. 
  12. החברה מציעה דרך הפלטפורמה גישה לשירות ומסירת תוכן דיגיטלי באמצעות בניה ואחסון דפי נחיתה, פופ-אפ ושירותים נוספים עפ"י החבילה שנבחרה ושולמה ע"י המנוי. 
  13. לשירות יש מגבלות בין התוכניות השונות המפורטות בדף הראשי בכתובת Dingi.co.il בטבלת המחירון. 
  14. החברה רשאית לשנות את תנאי התוכניות והתשלומים. התשלום והתוכניות שכבר סוכמה תשמר ותהיה בתוקף עד גמר תוקף ההסכם המשולם. לאחר תפוגת השימוש בתנאי התוכניות והתשלומים המקוריות המנוי יוכל לבחור אם להמשיך בתנאי השימוש החדשים לתקופה הבאה. 

תנאי תשלום

  1. שיטת התשלום תפורט במחירון התשלומים בדף הראשי בכתובת Dingi.co.il ובפסקה זאת. 
  2. כל המחירים במחירון המחירים בפלטפורמה הינם מחירים סופיים במטבע שקל ישראלי חדש (ILS)
    אם חבילה מסוימת של המשתמש אינה מצויינת במחירון, היא כפופה למחירון המותאם אישית אשר סוכם ואושר באופן פרטי מול החברה. 
  3. במידה והחליט המנוי לשלם באמצעות מטבע שאינו שקל ישראלי חדש (ILSׁׂ) עלות המרת המטבע הינה תתבצע ע"י הלקוח ובהתאם לתנאי ההמרה של המנוי מול חברת האשראי שלו. 
  4. התשלום יעשה בכל פעם מראש עבור כל תקופת החבילה. אם המשתמש יחרוג מהגבולות המצויינים במסגרת החבילה, החברה תחייב אותו בעמלות נוספות לפי המחירון. 
  5. התשלום יעשה ע"י סליקת כרטיס אשראי במערכת 'קארדקום' אשר מוטמעת באתר. 
  6. שימוש במשאבי החבילה המוקצים במסגרת שרכש הוא בשיקול הבלעדי של המנוי. במקרה שבו יחליט המנוי שלא להשתמש בכל משאבי החבילה, לא יהיה זכאי להחזר כספי עקב כך. 
  7. על מנת לשלם עבור חבילה על המנוי לבחור בתוכניות וללחוץ על כפתור 'קנה עכשיו' ולהזין את פרטי התשלום. לאחר התשלום שיתבצע ע"י מסוף הסליקה תשלח באופן אוטומטי חשבונית מס קבלה לכתובת הרשומה במערכת. 
  8. במידה והמנוי יחרוג מגבולות התוכניות המשולמת, רשאית החברה לבצע סליקה (חיוב) על ההפרש.

זכויות וחובות של המנוי

  1. המנוי רשאי: 
    1. לנהל את החשבון שלו
    2. לבחור ולעדכן חבילת שימוש 
    3. להשתמש בפלטפורמה וליצור דפי נחיתה על פי תנאי השימוש והחוקים במדינתו.
    4. לשלוח בקשות למחלקת התמיכה הטכנית או להתלונן על השירות. 
    5. להפסיק את ההסכם בכל עת במידה ואין לו חבילה בתשלום, במועד האחרון של החבילה. 
  2. המנוי מתחייב:
    1. להשתמש בפלטפורמה אך ורק בצורה מקובלת בהתאם לחוקי המדינה בה הוא מפעיל את השירות ולא להשתמש בפלטפורמה לצורך ביצוע עבירה. 
    2. אחריות על נגישות הדפים, מדיניות פרטיות, זכויות יוצרים וכל חוק אשר חל במדינת ישראל ו/או במדינה בה המנוי משתמש הינה באחריות המנוי בלבד. כל טענה כלפי הפרה חוקית תהיה על המנוי בלבד. 
    3. במקרה בו המנוי מנוע מלקיים את החוק בגלל חוסר בידע טכני או בידיעת החוק, הוא אינו יהיה פטור מאחריות המלאה והבלעדית על קיום החוק. 
    4. במקרה בו המנוי נתקל בקושי טכני אשר מונע ממנו לקיים את החוק, יהיה עליו להודיע על כך בהקדם לצוות התמיכה הטכנית ולחדול משימוש בלתי חוקי עד לתשובה ומציאת פיתרון מצוות התמיכה הטכנית. 
  3. בעלי חבילות Ultimate או סוכנויות פרסום וכל חברה אשר משתמשת בשירותים בצורה מסחרית (כלומר נותנת שירותים באמצעות הפלטפורמה לחברה או לאדם אחר) מתחייבת גם: 
    1. לא להציע הצעות 'לכל החיים' (Lifetime) ללקוחותיהם. 
    2. לא להציע תקופת חיוב גבוהה מתאריך פקיעת החשבון של המנוי המשולם על ידם.

זכויות וחובות של החברה כלפי המנוי

  1. החברה רשאית לעדכן את המשתמשים באמצעות המייל איתו הם נרשמו למערכת על פונקציות חדשות או הודעות חשובות הקשורות למערכת. 
  2. החברה רשאית לבקש מהממנויים את דעתם הכוללת ומידת שביעות רצונם מהשימוש בפלטפורמה. 
  3. החברה רשאית לאסוף נתוני שימוש במערכת כמו סוגי דפדפן, מספר קליקים וכ' על מנת לשפר ולהיטיב את המערכת. 
  4. החברה רשאית לשנות את התכונות והפונקציות של השירות, כאשר החברה תעשה ככל שביכולתה לא לגרום להפחתת איכות השירות למנוי. 
  5. החברה שומרת לעצמה את האפשרות להפסיק באופן זמני את הזמינות של המערכת או של פונקציות עקב סיבות טכניות הקשורות לתחזוקה או חידושים. החברה תעשה ככל שביכולתה לוודא שחוסר הזמינות תהיה מינימלית ותשתדל לצמצם ככל האפשר את הפגיעה במנוי. 
  6. החברה תעשה ככל שביכולתה על מנת להשקיע מאמץ רב כדי להבטיח שירות תקין בצורה קבועה. 
  7. במקרה של הפרת תנאי השימוש על ידי המנוי, החברה רשאית לחסום באופן זמני את הגישה לחשבון המנוי לתקופה של עד 60 יום במהלכם תפנה החברה אל המנוי לבירור על ההפרה. במידה והמנוי לא יגיש הסבר או לא יוכיח כי ההפרה אינה התקיימה, רשאית החברה למחוק את החשבון. המנוי יכול לערער על ההחלטה ולקבל תשובה על ערעור ההחלטה תוך 30 יום נוספים. 
  8. החברה תעשה ככל שביכולתה על מנת לאבטח את הפלטפורמה מפני פריצות והאקינג. במקרה של פריצה למנוי או למערכת, החברה תעשה ככל שביכולתה על מנת לאבטח ולשמור את המידע של המנוי ולהחזיר את האתר לתקינות. 
  9. במקרה של פריצה למערכת או לאתר המערכת בדרך שלא נעשתה ע"י טעות של המנוי אלא ע"י תקיפה כללית למערכת, החברה תקפיא את התשלום של המנוי. החברה לא תישא בנזק ולא תשלם כל פיצוי עקב נזק שיעשה על ידי התקיפה והאחריות המשפטית על התקיפה תהיה על התוקפים בלבד. 
  10. במקרה של השבתה זמנית של המערכת עקב תקלה טכנית או עקב פריצה למערכת, החברה תזכה את המנוי בזמן ההקפאה על ידי הארכת השירות לזמן המוקפא ללא עלות נוספת . זאת לאחר דרישת הלקוח.  
  11. החברה רשאית להציג את המנוי כלקוח החברה באמצעים פרסומים וזאת ע"י שימוש בלוגו המנוי, סמליל, שמה וכיו"ב. 

המשך גלישה נעימה,
צוות דינגי.